یا با صالح المهدی (عج)

صحبتی شد که خدا باب نجاتی بفرست ..تلخی ذایقه را شاخه نباتی بفرست

میرسد باعلم سبز امامت بردوش......از چه خاموش نشتی صلواتی بفرست

۰۰۰۰ولایت حضرت مهدی (عج)بر تمام مسلمانان جهان مبارک باد

http://www.irib.ir/occasions/aghaz-e%20Imamat/Pic13.gif

مهدیا!

جانها، شورانگیز از یاد دلربای توست. شقایق های شادی بشر، در شبستان شیدایی تو می کاود و شایسته ترین بندگان خدا، شب ها و روزها، شرط تداوم حیات خویش را در آویختن به شاخه طوبای محبت تو می دانند.

یارا!

دلها به یاد تو می تپد و روشنی نگاه منتظران به افق خورشید ظهور توست ... ای برترین افق برای پرواز پرندگان آرزو، ای تجلی آبی ترین آسمان امید، ای منتهای برترین خیال هستی، ای آرمان همه چشم انتظاران، دنیا نیازمند ظهور توست، و قلب انسانها به شوق زیارت روی دلربای تو می تپد.

ای قلب عالم امکان، بیا و گـَرد گامهایت را توتیای چشمانمان قرار ده. بیا که نوای دل انگیز توحیدت را با گوش جان شنواییم.

مولا جان بیا! ...


 

 

به چشمانت بیاموز هر کسی ارزش دیدن ندارد.

اhttp://www.slibe.com/fullimage/2d34a75b-23lft6p_1__jpg.jpg

گر کلید قلبی را نداری قفلش نکن اگر خداحافظی در راه است سلام نکن اگر دستی را گرفتی رهایش نکن دفتری که بسته شد دیگه بازش نکنید قلبی که شکسته شد دیگه نازش نکنی

------------------------------------------------------------------------------------

عشق فقط می گه تو مال من هستی ...عشق نمی پرسه اهل کجایی ؟فقط می پرسه تو قلب من زندگی می کنی...عشق نمی پرسه که چکار می کنی ؟فقط میگه باعث می شی قلب من به ضربان بیفته...عشق نمی پرسه چرا دور هستی؟فقط می گه همیشه با من هستی...عشق نمی پرسه کی دوستم داری ؟فقط می گه دوستت دارم افسوس که عشق جاودانه نیست.عشق گل سرخیست که طاقت طوفان را ندارد. عشق یک خاطره سبز است که که از آمدن پاییز میترسد

 

 به دل می گم آخه عزیز عاشقی کدومه   اگه بازم عاشق بشی کار تو تمومه

ببین تمام عاشقا زندگیشون سرابه      تمام قصه های  دل رنج و عزابه

حالا طفلی دلم عاشقه ای وای از دل من

مرغ دل من غزل خون شده خدایا    حالا دل من پریشون شده خدایا

شب تو سرما زیر بارون گاهی شاد گاهی گریون  مونده بی هم زبون

وای زیر این آسمون رسوا پیشه این و اون وای از این دل من

وای دل دیگه تنها شده ناله وشیدا شده  رسوا پیش این و اون  وای دل من

فعلا زیر سایه ی حق.......

 

 

تعریف ع ش ق

http://rds.yahoo.com/_ylt=A9htfR5xOIdEUukAy6CjzbkF;_ylu=X3oDMTA4NDgyNWN0BHNlYwNwcm9m/SIG=13snh8olc/EXP=1149798897/**http%3a//pro.corbis.com/images/AD001063.jpg%3fsize=67%26uid=%257b029de673-0154-47b5-b5df-4b6340eadc27%257d
عشق نمی پرسه که تو کی هستی

 

عشق فقط میگه تو مال منی

 

عشق نمی پرسه اهل کجایی

 

فقط میگه تو قلب من زندگی می کنی

 

عشق نمی پرسه چرا دور هستی

 

فقط میگه همیشه با من هستی

 

عشق نمی پرسه که دوستم داری

 

فقط میگه : دوستت دارم

دوست

دوست معمولی هرگز نمی تواند گریه تو را ببیند
دوست واقعی شانه هایش از گریه تو تر خواهد بود
دوست معمولی اسم کوچک والدین تو را نمی داند
دوست واقعی شاید تلف آن ها را جایی نوشته باشد
دوست معمولی یک جعبه شکلات برای مهمانی تو می آورد
دوست واقعی زودتر به کمک تو می اید و تا دیر وقت برای تمیز کردن می ماند
دوست معمولی از دیر تماس گرفتن تو دلگیر و ناراحت می شود
دوست واقعی می پرسد که چرا نتونستی زودتر تماس بگیری؟
دوست معمولی دوست دارد به مشکلات تو گوش دهد

دوست واقعی سعی در حل آن ها می کند
دوست معمولی مانند یک میهمان عمل می کند و منتظر می ماند تا ار او پذیرایی شود
دوست واقعی به سوی یخچال رفته و از خود پذیرایی می کند

دوست معمولی می پندارد که دوستی شما بعد از یک مرافعه تمام می شود
دوست واقعی می داند که بعد از یک مرافعه دوستی شما محکم تر می شود
ع=علاقه

ش=شدید

ق  = قلبی

سلام چطوریه!

اگه تو دنیا قرار بود جای چیزی باشم دوست داشتم جای اشک روی صورت تو باشم تو چشمات  متولد شوم رو پلکات جون بگیرم رو گونهات جاری بشم و بمیرم.

 

گه تو نتونستی کسی رو ببخشی برای بزرگی گناه اون نیست برای کوچیکی قلب توست

 

ان کسی که گفت برات میمیرم دروغ گفت من راست گفتم که برای تو زنده ام

 

بهم گفت :اینقدر دوستت دارم که بگی بمیر میمیرم خواستم امتحانش کنم الان یه عمر تنهام!!!

 

همه میگن برای رسیدن به عشقت باید  از دنیا بگذری تو که دنیای منی چطوری باید ازت بگذرم!

 

زندگی قصه ای است که تنها کودکان از ان اگاهند که زندگی را با گریه اغاز می کنند.

 

تویه اسمون دنیا هرکسی ستاره داره چرا وقتی نوبت ماست اسمون جایی نداره

 

خدایا دل منو اسیر هیچ دلی نکن گر اسیرم می کنی اسیر دل نامرد نکن

 

دوستی انتخاب کن که دلش این قدر بزرگ باشه که برای جا شدن تو دلش نخوای خودت رو کوچیک کنی

  

من تو رو 15 تا دوست دارم :7تا اسمون 7تا دریا و یک  دنیا 
http://rds.yahoo.com/_ylt=A9iby4LbN4dEHmYB8kSjzbkF;_ylu=X3oDMTA4NDgyNWN0BHNlYwNwcm9m/SIG=11tn0i79b/EXP=1149798747/**http%3a//www.egypty.com/zobad/funny/272.jpg

سلام چطوری؟

http://ramin-mo.persiangig.com/f5dczr.gif

ـ غرورت رو به خاطر کسی که دوستش داری بشکن ولی هرگز دل کسی رو که دوستش داری به خاطر غرورت نشکن ...

 

ـ عشق انسان های خودخواه رو از زندگیت فراری میده پس تا میتونی عشق بورز!

 

ـ به کسی عشق بورز که لایق عشق ورزیدن باشه نه تشنه ی عشق :چون تشنه ی عشق یه روزی سیراب  می شه!!! 

 

ـ عشق مثه خواب است که به زودی از خواب می پری .

 

ـ فکرشو می کردی یک روز اونی که دوستت داشت بهت بگه باید با قلبم خداحافظی کنِِِِِِِِِِِِِِِِِِِِِِِی ...

 

ـ ما لحظه ها رو می گذرونیم تا به خوشبختی برسیم غافل از اینکه همین لحظه ها خوشبختی ما بودند   .

 چقدر عجیبه
چقدر عجیبه که : - تا وقتی مریض نشی کسی برات گل نمیاره - تا فریاد نکنی کسی به طرفت بر نمیگرده - تا گریه نکنی کسی نوازشت نمیکنه - تا قصد رفتن نکنی کسی به دیدنت نمیاد ... و تا وقتی نمیری کسی تو رو نمی بخشه

بدترین درد این نیست که عشقت بمیره

بدترین درد این نیست که به اونی که دوستش داری نرسی

بدترین درد این نیست که عشقت بهت نارو بزنه

بدترین درد اینم نیست که عاشق یکی باشی و اون ندونه

بدترین درد این است یکی بمیره . بعد از مرگش بفهمی که دوستت داشته......!!!

 

نصیحت

<<چنین گفت زردشت:....عاشق عاشقی باش و دوست داشتن را دوست بدار ، از تنفر متنفر باش ، به مهربانی مهر بورز با آشتی آشتی کن و از جدایی جدا باش ......>>

http://i3.tinypic.com/xcqcus.jpg

قهر وآشتی

این همه قهر و آشتی این همه ما رو کاشتی 
کاشکی تو عشق خوبم هوای مارو داشتی
این همه دل وا پسی تو این همه بی کسی
بگو تو کی عزیزم به داد من میرسی
هنوز تو اون کوچه ی ما خاموش و سردو بی صدا
صدا ی ما مونده به جا یادگاری از عشق ما
هنوز صدای خنده ها تو گوش من داد میزنه واسه تو عشق بی وفا
دلم چه تاب تاب میزنه
این همه قهر و اشتی این همه مارو کاشتی
کاشکی تو عشق خوبم هوا ی مار و داشتی
این همه دل واپسی تو این همه بی کسی
بگو تو کی عزیزم به داد من میرسی
هنوز تو اون کوچه ی ما خاموش و سرد و بی صدا
صدا ی ما مونده به جا یاد گاری از عشق ما
هنوز صدای خنده ها تو گوش من داد میزنه
واسه تو عشق بی وفا دلم چه تاب تاب میزنه
این همه قهر و اشتی این همه مار و کاشتی
کاشکی تو عش ق خوبم هوا ی مارو داشتی
این همه دل واپسی تو این همه بی کسی
بگو تو کی عزیزم به داد من می رسی
این همه قهرو اشتی این همه مارو کاشتی
این همه قهرو اشتی