روز مادر مبارک

http://www.marvelcreations.com/images/mdban.jpgولادت باسعادت حضرت فاطمه ی زهرا (س) و روز گرامی زن را به همه بانوان مکرم ایرانی در سراسر جهان تبریک می گویم.

بسوزان

http://img.photoamp.com/i/KjJFN.jpg

سلام دوستان باوفا حالتون چطوره؟

 

هــــوا آفتـــــابی سـت

مرا زیر چتــر خود ببر

فقط زیر چتـــر تـو

باران می بارد !
 
 
دست خالی به خانه خدا رفتم

خدا هم دستهای خالیم را

با دستهای تو پر کرد
 
کم کم وقت خداحافظی ار عشق تو رسیده
 
  هوای تازه ی تنها یی ها از راه رسیده
 
 بغلم کن آخرین بار
 
وقت رفتن رسیده
 
ولی رفتنی که برگشتن آن نزدیک است
 
یک کمی خنده واسه روزای بارونی دارم
 
که می خوام توی جیبم نزدیک قلبم بذارم
 
یه بغل خاطره از تو توی کوله بارمه
 
یک کمی اشک و گلایه لای دستمال پیچیدم
 
وقتی دلم  تنگ تو شد
 
غم تو  توشه ی راهمه .

داستان

http://i5.tinypic.com/14l0y8n.jpg
 
 
دو تا گنجشک دنبال هم افتادن تو آسمون
 
 

یه تریلی توی جاده میادش زوزه کشون

دو تا گنجشک دو تا عاشق

بی خیال و مست و شاد

یه تریلی با شتاب و سرعت خیلی زیاد

دو تا گنجشک یه تریلی

یکی مجنون یکی لیلی

دو تا گنجشکای عاشق تو بیابون می پرن

اونا از دام سیاه سرنوشت بی خبرن

شوفر پیر تریلی پا گذاشته روی گاز

خیلی خستس از بیابون و یه جاده ی دراز

دو تا گنجشک یه تریلی

یکی مجنون یکی لیلی

دو تا گنجشک که تناشون داغه از تب علاقه

یه تریلی که با چرخاش ضجه ی یک اتفاقه

دو تا گنجشک که پراشون پر شده تو بیابون

یه تریلی که رو شیشه

باقی مونده ردی از خون

نه مجنون نه لیلی یه تریلی یه تریلی

نکته ها

شهادت دخترپیامبر( فاطمه ی زهرا) به تمام مسلمان جهان تسیت میگویم

http://www.khoshkeleashegh.com/pic/8.gif

 

 

وقتی در اوج قدرتی به حباب فکر کن 

 

 

فرقی نمی کنه برکه آبی کوچک باشی یا در یای بیکران...

 

زلال که باشی آسمان در توست....

 

مهربانی را از کودکی اموختم که آبنباتش را به دریا می انداخت تا آب دریا هم شیرین شود...

 

خدایا تو همانی هستی که من می خواستم پس مرا همانی کن که خودت می خواهی...

 

گوش کن!آنگاه که تنها شدی و در جستجوی یک تکیه گاه امن می گردی بر من توکل کن..(نمل ۷۹)

 

آن باش که هستی و آن شو که توان بودنت هست..

 

عمیق ترین درد زندگی مردن نیست بلکه موقعی است که بفهمی خیلی وقت از یاد خدا غافلی...

 

سعادت مثل توپ فوتبال وقتی از ما دور می شه به دنباش می دویم وقتی که ایستاد از خودمون

دورش می کنیم ...

جالب

زندگی زیباست نه به زیبایی حقیقت
حقیقت تلخ است نه به تلخی جدایی


جدایی سخت است نه به سختی تنهایی

خدایا آنکه در تنهاترین تنهاییم تنهای تنهایم گذاشت خواهشی دارم... تو در تنهاترین تنهاییش تنهای تنهایش نزار

 

با علی همراه تا باغ بهشت

 

 

بد مگو

که پاسخ زشت آزرده ات کند

 

بر آنچه از دست رفت افسوس مخور

 

جدل دشمنی می آورد

 

آنکه انتخابش بد باشد پیامدهایش زشت است

 

آن که علمی را نداند با آن دشمنی ورزد

 

جز به پرور دگارت امیدوار نباش

 

امام علی (ع)

این یکی رو داشته باش

http://i5.tinypic.com/14l3o8n.jpg

ای کسانی که مامور دفن من هستید؛

  دستهایم را بیرون از تابوت بگذارید تا همه بفهمند منتظر کسی بودم ولی به او نرسیدم.

کفنی سیاه تنم بپوشانید تا همه بدانند سیاه بخت تر از همه من بودم .

چشمهایم را باز بگذارید تا همه بدانند چشم به راه کسی بودم ولی به او نرسیدم .

و در آخر دو قطعه یخ به شکل صلیب بالای سر من بگذارید تا با اولین طلوع آفتاب به جای او برایم

اشک بریزند.

 

خوب بید؟

عشق

http://tinypic.com/ehwu4m.gif
اگر عشق همان لحظه شیرینی است که روی مثل ماهت را دوباره ببینم و با شادی تو جون بگیرم، اگر عشق همان دست نوازشگر توست که در لحظه های غم و شادی همدم و مونسم شد، اگر عشق همان مهری است که چتر محبت خود را روی سرم پهن کرد، اگر عشق همان حس آشنایی است که با حضور تو پر رنگ تر شد، اگر عشق همان باغ نجابتی است که میوه حیا و صداقت را در سبد مهربانی ها برایم پیش کش فرستاد، اگر عشق همان حضور پر رنگ ایمان است، اگر عشق همان تولد دوباره روح و جسم است، اگر عشق همان حس لطیفی است که برای بیانش تمام واژه ها را کم می آورم، می‌توانم بلند نام تو را فریاد بزنم و بگم این حس را با تمام وجود چشیده ام...باید بگم عشق همان حضور عاشقانه توست که در بهترین ثانیه ها و لحظه های عمرم، نثارم کردی... در آرزوی اینم که پروانه ظریف احساسم را از بند و زنجیر رهایی بخشم و بدون هیچ غمی از ته دل فریاد دوستت دارم را سر دهم...

عشق من عاشقانه دوستت دارم

مرغ

 فیلم وحشتناک مرغ هاhttp://www.gangineh.com/negah/negah-097.jpg

احمدی نژاد

http://www.gangineh.com/negah/negah-095.jpg

احمدی نژاد دست نمیدهد

 

داستا ن بسیار زیبا

گفتگوی چهار شمع  

چهار شمع به آرامی می سوختند


محیط آن قدر ساکت بود که می شد صدای صحبت آنها را شنید.


اولین شمع گفت: « من صلح هستم، هیچ کس نمی تواند مرا همیشه روشن نگه دارد.


فکر می کنم که به زودی خاموش شوم. هنوز حرف شمع صلح تمام نشده بود که شعله آن کم


و بعد خاموش شد. » شمع دوم گفت: « من ایمان هستم، واقعا انگار کسی به من نیازی ندارد برای همین من دیگر

 رعبتی ندارم که بیشتر از این روشن بمانم . » حرف شمع ایمان که تمام شد ،نسیم ملایمی وزیدو آن را خاموش

کرد. وقتی نوبت به سومین شمع رسید با اندوه کفت: « من عشق

 
هستم توانایی آن را ندارم که روشن بمانم، چون مردم مرا به کناری انداخته اند و اهمیتم را


نمی فهمند، آنها حتی فراموش کرده اند که به نزدیکترین کسان خود محبت کنند


و عشق بورزند. »پس شمع عشق هم بی درنگ خاموش شد .


کودکی وارد اتاق شد و دید که سه شمع دیگر نمی سوزند. 


گفت: « شما که می خواستید تا آخرین لحظه روشن بمانید،


پس چرا دیگر نمی سوزید؟» چهارمین شمع گفت: « نگران نباش


تا وقتی من روشن هستم، به کمک هم می توانیم شمع های دیگر را


روشن کنیم من امید هستم. » چشمان کودک درخشید،


شمع امید را برداشت و بقیه شمع ها را روشن کرد.


بنابر این شعله امید هرگز نباید خاموش شود.


ما باید همیشه امید و ایمان و صلح و


عشق را در وجود خود


حفظ کنیم.

 

خوب بید؟

خیانت

 https://www.sharemation.com/amirmafia/khianat.jpg?uniq=rauce1

به این میگن خیانت

حوادث

جمعه 2 تیر 1385  واحد مرکزی خبر

مسئولا‌ن اندونزی امروز جمعه از غرق شدن یک کشتی اندونزیایی در میان‌امواج سهمگین نزدیک ساحل جزیره سوماترا خبر دادند .

به گزارش خبرگزاری آلمان , یک کشتی اندونزیایی روز پنج شنبه بر اثر امواج شدید دریا با 130 سرنشین نزدیک

 ساحل شمالی جزیره سوماترا غرق شد که 94 مسافر نجات یافتند , اما اثری از 40 سرنشین دیگر این کشتی به دست نیامده است .

این منبع به نقل از خبرگزاری رسمی " انتارای " اندونزی تصریح کرد , سه آمریکایی و دو استرالیایی از جمله

سرنشینان ناپدید شده این کشتی هستند ۰

 

 

 

 

گرگ‌های گرسنه و هار در روستای گل بلاغ زنجا با واردن شدن به 2 آغول 24 گوسفند را دریدند.



محمود نجفی، کشاورز اهل روستای گل بلاغ زنجان در گفت و گو با خبرنگار فارس در زنجان گفت: گرگ‌ها دیروز با وارد شدن به

 آغل گوسفندان، 7 گوسفند را کشتند و 17 گوسفند را دریدند.


وی اظهار داشت: 3 رأس از گوسفندان ذبح شده، ولی شبکه دامپزشکی اعلام کرد که گرگ‌ها آن‌ها ربوده‌اند و استفاده از گوشت آن‌ها موجب بیماری می‌شود

 


این کشاورز نگون بخت ادامه داد: گرگ‌ها در حضور سگ‌خانه که از ترس گرگ‌ها در گوشه‌ای پنهان شده بوده، گوسفندان را

 

دریده‌اند و حتی یکی از گوسفندان را تا صبح به طول کامل خورده‌ بودند.


نجفی اضافه کرد: در این مناطق گرگ زیاد است، ولی از ترس اداره کل محیط زیست جرأت نداریم به آن‌ها چپ نگاه

 کنیم.


وی افزود: اگر کوچک‌ترین ضربه‌ای به گرگ‌ها زده شود، جرایم سنگین دارد، ولی ما نمی‌دانیم وقتی همین گرگ‌ها

چنین خسارتی به ما می‌زنند، چه کسی باید خسارت ما را بدهد؟


این کشاورز، ارزش هریک از گوسفندان خود را بین 50 تا 100 هزار تومان عنوان کرد.

 

http://www.minafam.com/index.php?Gm=download&pid=1002571,p,266938


 

عجب دنیایی است

عجیب دنیایی است نازنین
بی همسفری، سفر می‌کنیم بر گرده تاریخ
و خوب می‌پنداریم که شاهکار خلقت را به نمایش گذاشته ایم...
عجیب دنیاییست که من و تو
بی همرهی آغاز کرده‌ایم،
بی همرهی به پایان خواهیم رفت و
بی همرهی در سرود الهی رقصی با شکوه برپا خواهیم کرد.
عجیب دنیائیست؛ بنگر،
چگونه در تکاپوی هیچ، پستی و بلندی‌ها را می‌پیماییم.
لحظه‌ای ایستادن را از خود دریغ کرده‌ایم تا مبادا در انعکاس هستی،
لحظه‌ای سکوتمان ثبت شود و خوب می‌دانیم
که " اگر لحظه‌ای سکوت کنیم، شاید خدا هم حرفی برای گفتن داشته باشد."
لحظه‌ای سکوت نمی‌کنیم و می پنداریم که مبادا سخنش
از بار امانتی که به دوش می‌کشیم، سنگینتر باشد.

http://i5.tinypic.com/14vpx1k.jpg

نظر یادتون نره عزیزان خیلی وقت          سر نمی زنید!

 

بنیامین

سلام حالتون خوبه عزیزان؟ یه  عکس واسه اونایی که بنیامین رو دوست دارن http://i4.tinypic.com/10gahrp.jpg

گفت و گو با خدا و تصاویر کامران وهومن

 http://www.danceage.com/gallery/data/media/936/kh2---1.jpghttp://tinypic.com/9scbhd

 
 
گفتگوباخدا

خواب دیدم در خواب با خدا گفتگویی داشتم 

خدا گفت :پس می خواهی با من گفتگو کنی ؟

گفتم بلی اگر وقت داشته باشید .

خدا لبخند زد.فرمود :وقت من ابدی است .

چه سوالاتی در ذهن داری که می خواهی از من بپرسی ؟گفتم :

اینکه چه چیز بیش از همه شما را در مورد انسان متعجب می کند ؟

خدا پاسخ داد :

اینکه آنها از بودن در دوران کودکی ملول می شوند .

عجله دارند که زودتر بزرگ شوند و بعد حسرت دوران کودکی را می خورند .

اینکه سلامتی خود را صرف بدست آوردن پول می کنند وبعد 

پول خودرا خرج حفظ سلامتی خویش !

اینکه با نگرانی نسبت به آینده زمان حال فراموش آنان می شود .

انچنان که دیگر نه در آینده زندگی می کنند و نه در حال!

اینکه چنان زندگی می کنند که گویی هرگز نخواهند مرد !

و چنان می میرند که که گویی هرگز زنده نبوده اند !

 

خداوند دست های مرا در دست گرفت و مدتی هر دو ساکت ماندیم .

گفتم :به عنوان خالق انسانها می خواهید آنها چه درس هایی از زندگی بیاموزند ؟

خدا با لبخند پاسخ داد :

اینکه یاد بگیرند که نمی توان دیگران را مجبور به دوست داشتن خود کرد

اما می توان محبوب دیگران شد !                      

یاد بگیرند که خوب نیست خود را با دیگران مقایسه کنند .

یاد بگیرند که ثروتمند کسی نیست که دارایی بیشتری دارد .بلکه کسی است که نیاز کمتری دارد .

یاد بگیرند که ظرف چند ثانیه می توانیم زخمی عمیق در دل کسانی که آنها رادوست داریم ایجاد کنیم اما  سالها وقت لازم خواهد بود تا ان زخم التیام یابد

با بخشیدن بخشش بیاموزند

یاد بگیرند کسانی هستند که آنها را عمیقا دوست دارند اما بلد نیستند احساس خویش را نشان دهند

یاد بگیرند که می شود دو نفر به یک موضوع واحد نگاه کنند و آنرا متفاوت ببینند .

یاد بگیرند که همیشه کافی نیست دیگران آنها را ببخشند بلکه خودآنها هم باید خود را ببخشند

و یاد بگیرند که من اینجا هستم .همیشه، همه جا،

ان گاه که..........

آنگاه که گریه کردم گفتند بچه است !

آنگاه که خندیدم گفتند دیوانه است !

آنگاه که جدی بودم گفتند خودش رو می گیره !

آنگاه که شوخی کردم گفتند جلف است !

آنگاه که سخن راندم گفتند پر چانه است !

آنگاه که ساکت شدم گفتند عاشق است !

و اکنون که عاشقم می گویند گناه است !!!

قصه

یکی بود یکی نبود... وقتی این یکی بود اون یکی نبود. وقتی اون یکی بود این یکی نبود... خلاصه ما هم نفهمیدیم که کی بود و کی نبود اما فهمیدیم که هیچوقت اون یکی با این یکی نبود.

 http://i1.tinypic.com/v61bbc.jpg