اسم های پسر ایرانی به همراه معنی

شخـصیت های شاهـنامه، پدر فریدون

آبتین

آتـش

آتـش   

        نام فرمانده لشگر بابک خـرمدین،  تـزیـین و آرایش

آذین   

   نام فرشته ای

آراد  

      ساکت

آرام   

         نام پدر زن داریوش کبـیر

آرتان 

         یکی از پهـلوانان سنـتی ایران

آرش 

     بسیار نیرومند،   پدر بزرگ داریوش کبـیر

آرشام 

         هـدف

آرمان

       یکی از شخـصیت های شاهـنامه

آرمین  

        نام باستانی ایران

آریا
      دارای خلق و خوی آریایی،   نام پسر داریوش آریامنش
         منسوب به نژاد و قوم آرین یا آریایی آریانا
      مربوط به نژاد آریا  آرین
          آزاد آزاد
    خاص و خالص،   پاک و پاکیزه آویژه  
                پاره آتش اخـگر
         یکی از شخـصیتهای شاهـنامه اردشیر
اردلان
           یکی از شخـصیت های شاهـنامه اردوان
       یکی از شخـصیت های شاهـنامه ارژنگ
        شیر ارسلان
                 تخـت

ارشیا     

یکی از شخصیتهای شاهنامه اسفندیار 
 بنیانگذار سلسله اشکانیان  اشکان
شریک، معاون، رفیق  افشار
 نام سردار ایرانی افشین

                آرزو

امید
  شاه امیر
جاودان انوش
نام یکی از پادشاهان ایرانی در زمان ساسانیان انوشیروان
  ادراک اورنگ
 نام یکی از شخصیتهای شاهنامه ایرج
یکی از شخصیت های شاهنامه بابک
نام نوازنده نامی دربار خسرو پرویز باربد
آغاز صبح بامداد
نام نوازنده نامی دوران ساسانیان بامشاد
  بامین
نام یک شاهزاده(برادر کمبودجیه پسر کوروش)ر بردیا 
یکی از سرداران یزدگرد ساسانی برسام 
 جوان برنا
بلند بالا، نام پسر سهراب بروز
نام پهلوان ایرانی، نام پسر گرشاسب برزن
یکی از شخصیتهای شاهنامه بزرگمهر
به دین به آئین
 نگهبان بهبد
  بهراد
مریخ، یکی از شخصیتهای شاهنامه بهرام 
رنگ نیک بهرنگ
روز خوب و نیک بهروز
کسی که به نیکی زاده شده بهزاد
یازدهمین ماه ایرانی، نام یکی از شخصیت های شاهنامه بهمن
دارای مش و کردار شایسته بهمنش
مشهور بهنام
نام شاهان هند بهنود
یکی از شخصیتهای شاهنامه بیژن
ایرانی، مقدس پارسا 
نامی آذری به معنای پروردگار پاشا
 رزمجو پرشان 
یکی از شخصیت های شاهنامه پرویز 
 نام یک پیامبر پرهام
  پژمان 

        

پوریا

جستجو، جویا

پویا 
آرزو پوژمان
نام یکی از پهلوانان ایرانی در زمان کیقباد پولاد 
 آهنگساز دوران خسرو پرویز ساسانی پهلبد 
 پیام پیام 
یکی از شخصیتهای شاهنامه پیروز
 نام برادر شاپور اول پیروزان
قبول پیمان
 یکی از شخصیت های شاهنامه تورج
یکی از شخصیت های شاهنامه تهماسب
نام یکی از شاهان ایرانی تهمورث
تیرداد
تیمور
  ابدی جاوید
نام شاهی باستانی، یکی از شخصیت های شاهنامه جمشید 
 دارنده جهان جهاندار
 شاه جهان جهانشاه
 فاتح جهان جهانگیر
 مدافع حامی
 هدیه ای از طرف خدا خداداد
یکی از شخصیتهای شاهنامه خسرو
 نام یکی از شاهان هخامنشی خشایار 
  دادیه
ثروتمند، یکی از شخصیتهای شاهنامه دارا 
یکی از شخصیتهای شاهنامه داراب
  نام یکی از شاهان هخامنشی داریوش

 

دانوش

رامبد
رامین
نوازنده معروف زمان ساسانیان رامتین
درخشان رخشان 
یکی از شخصیت های شاهنامه رستان
  روزبه
یکی از شخصیتهای شاهنامه ( پدر رستم )ر زال 
زامیاد
 نام یک پیامبر زرتشت
زند
بنیانگذار عهد ساسانی ساسان
 رهبر سالار
 یکی از شخصیتهای شاهنامه سام 
خانه، سامان سامان
بالا مقام سامی 
  آسمان سپهر
  سروش
شاهزاده سنجر
 یکی از شخصیت های شاهنامه ( فرزند رستم )ر سهراب
 مرد سیاه مو سیامک
یکی از شخصیت های شاهنامه سیاوش 
یکی از شخصیت های شاهنامه شاپور
صورت شاه شاهرخ
خواست شاه شاهکام
باز ( پرنده ای کوچکتر از عقاب )ر شاهین
سزاوار شایا
سزاوار شایان
شروین
ستاره دنباله دار شهاب
 شاهین دربار شهباز 
نام پادشاهی شهرام 
 هدیه شهر شهرداد  
رودی بزرگ شهروز 
  شاه شهریار
دوست شاه شهیار 
  اعتماد عماد
یکی از شخصیتهای شاهنامه فرامرز
 راست فربد
عالی فرجاد 
شاد فرخ 
شاد به دنیا آمده فرخزاد
  فرداد
بهشت فردوس
  فردین
تولد باشکوه فرزاد
 سزاوار فرزام
عاقل فرزان
دانا فرزین
شاد فرشاد

 

فرشید

بالا

فرناز 
یکی از شخصیت های شاهنامه فرود 
جوهر فروهر
 یکی از شخصیت های شاهنامه فرهاد 
 فرهنگ فرهنگ
فرهود
یکی از شحصیت های شاهنامه فریبرز 
منحصر بفرد فرید 

            یکی از شخصیت های شاهنامه

فریدون 
پیروز، پیروزی فیروز 
موفق کامران
آرزوی شاد کامشاد 
موفق کامیار
یکی از شخصیت های شاهنامه کسرا 
 یکی از شخصیت های شاهنامه کاوه
یکی از شخصیت های شاهنامه کاووس
کورس
بنیانگذار سلسله هخامنشی در ایران کورش

           کوشنده، سخت کوش

کوشا

شاه، مدافع، محافظ

کیا 
شاهان کیان
کیارش
یکی از شخصیت های شاهنامه کیانوش 
یکی از شخصیت های شاهنامه کیخسرو 
یکی از شخصیت های شاهنامه کیقباد
جهان کیوان
یکی از شخصیت های شاهنامه کیومرث
یکی از شخصیتهای شاهنامه گباد
یکی از شخصیتهای شاهنامه گشتاسب
یکی از شخصیتهای شاهنامه گودرز 
یکی از شخصیتهای شاهنامه گیو
مازیار
ماکان
نقاشی که خود را پیامبر معرفی می کرد مانی
یکی از شخصیتهای شاهنامه منوچهر
مهبد
یکی از شخصیتهای شاهنامه مهراب
یکی از شخصیتهای شاهنامه مهران 
هدیه آفتاب مهرداد
نوزاد آفتاب مهرزاد
 یکی از شخصیتهای شاهنامه مهرک
رنگ آفتاب مهرنگ
یکی از شخصیتهای شاهنامه مهیار
 تولد میلاد 
 مشهور نامدار
مشهور نامور
 یکی از شخصیتهای شاهنامه نریمان
روشنایی نوری
بشادی زائیده شده  نوشزاد 
خبر خوش نوید 
کوچک نمیا
شنونده نیوشا
 یکی از شخصیتهای شاهنامه هرمز 
  هوتن
دانا هوشمند
یکی از شخصیتهای شاهنامه هوشنگ
  دانا هوشیار 
یکی از شخصیتهای شاهنامه هومان
نیک اندیش هومن
  ورشاسب

               نامی آذری - بمعنی جاوید

یاشار 

در مورد فریدون زندی

https://www.sharemation.com/zandif/665.jpg?uniq=43c9i5

فریدون زندی در جشن تولد 27 سالگی

شاید این سوال کلیشه ای شده باشد اما به هر حال می پرسیم در حالی که امروز 27 ساله می شوی چه ارزویی در روز جشن تولدت داری؟
سلامتی برای خودم و خانواده ام و امیدوارم در جام جهانی به تیم ملی کمک کنم.

در این لحظه چه حسی داری؟
بله؟
(برایش توضیح می دهیم احساست در این لحظه و تولد چیست؟؟)

خب هر تولدی برای انسان جذابیت های خاص خودش را دارد . برای من هم همینطور.

جشن تولد هم می گیری؟
بله یک جشن تولد کوچک با حضور مادرم و چند دوست صمیمی.

دوستان فوتبالی چطور؟
این دوستان صمیمی که گفتم فوتبالی هستند . حمید التینتوپ دوست صمیمی من است ضمن اینکه انگل هارت هافبک تیم ملی المان و کارستن یانکر مهاجم سابق بایرن هم در جشن تولد من حضور دارند.

حالا چرا اینقدر جشن تولد خلوت است؟
زیاد هم خلوت نیست . بهترین دوستانم در ان حاضرند.

از سالی که گذشت بگو.

زیاد خوب نبود.

چرا؟
در سالی که گذشت روزهای خوبی نداشتم . در تیم باشگاهی ام سه بار مربیان عوض شدند . در کدام باشگاه این اتفاق رخ می دهد؟
ولی این شرایط برای همه بازیکنان تیم شما یکسان بود.

بله من هم موافقم  معتقدم  تمام بازیکنان ما این شرایط را دارند.

رابطه ات با مسئولان  باشگاه چطور است؟
همه انها عوض می شوند . من فقط این را می دانم . البته مربی ما قول داده تیم را در بوندس ایگا نگه دارد اما باز هم این مساله برای مسئولان لاترن فرق ندارد.

ممکن است در لاترن بمانی؟
اصلا امکان ندارد.

اگر در بوندس لیگا یک ماندید چطور؟
نه . نه. من تصمیمم را گرفته ام و باشگاه جدیدم را هم تقریبا انتخاب کرده ام.

کجا می روی؟
فعلا نمی خواهم اسمی از باشگاه بیاورم.

خب کدام کشور می روی؟
از اسپانیا. از المان و اتریش پیشنهاد دارم . ولی باشگاه اینده من اسپانیایی است.

اسمش را نمی گویی؟
نه.

ظاهرا این باشگاه در جام یوفا حضور دارد..............

بله . فکر کنم دیگر از ان حرف نزنیم بهتر باشد.

سویا نیست؟
گفتم که بعدا در باره اش حرف می زنیم.

قبل از جام جهانی قراردادت را امضا می کنی؟
نه صبر می کنم بعد از جام جهانی. اینطوری برای خودم هم بهتر است چون اعتبارم بالاتر می رود.

گفتی جام جهانی به نظر تو تیم ملی در المان موفق می شود؟
پیش بینی و حرف زدن در این مورد خیلی سخت است

و فقط می توانم ارزوی موفقیت برای تیم ملی بکنم.

یک سوال دیگر در مورد لاترن.......از اینکه به این تیم امدی پشیمانی؟
بله کاملا پشیمانم .

اگر برانکو به در جام جهانی به تو بازی ندهد چه کار می کنی؟
برانکو مربی تیم است و به نظراتش احترام می گذارم.

فریدون زندی دوست دارد در کدام منطقه زمین بازی کند؟
من همیشه در سمت چپ بودم و هم مرکز زمین اما بیشتر بازیکن مرکزی ام و معمولا در این منطقه راحتر بازی می کنم.اینجا راحتر هم گل می زنم.

حالا که به جام جهانی نزدیک تر می شویم رقبای تو هم شرایط خوبی دارند. منیعی در اوج قرار دارد . نیکبخت روی فرم امده. ضمن اینکه معدنچی هم شانس دارد........

من به همه رقبایم احترام می گذارم ولی باید قبول کرد این مقایسه درستی نیست. چون بوندس لیگا و لیگ ایران با هم فرق دارد.

یعنی بازیکنی که در لیگ ایران می درخشد حق ندارد به تیم ملی برود؟
نه. اصلا منظورم این نیست . انها هم حق دارند در  تیم ملی باشند اما مقایسه درست نیست.

شاید نیکبخت جدی ترین رقیب تو است نظرت در مورد نیکی چیست؟
او در پستی بازی می کند که خیلی خوب است خوب من برای حضور در تیم ملی از او خوش شانس تر بودم.

ببین یک سوال مهم دارم . با شرایط فعلی و نیمکت نشینی در لاترن و کل عمل کردت در در این فصل اگر خودت سرمربی بودی فریدون زندی را دعوت می کردی؟
هیچ وقت خودم را جای سرمربی نمی گذارم . جواب من  همین است.

از وقتی که حاضر شدی در ایران بازی کنی برخورد کسانی که در المان بودند با تو فرق کرده؟
من مدارج فوتبالی را در المان گذراندم و  با سرمایه انها رشد کردم اینکه تیم ملی ایران را انتخاب کردم برای انها خوشایند نبود.

این نکته در فوتبالت در در انجا هم تاثیر گذاست؟
بله به نوعی مسئولان لاترن هم از این قضیه  ناراحت شدند.

از تصمیمت پشیمان نیستی؟
نه من ایران را با علاقه انتخاب کردم و سر حرفم هم هستم.

پس شرایط تو در المان بعد از ماجرای ایران بدتر شد؟
تا حدی بله. برای همین هم دیگر علاقه ای ندارم در المان بازی کنم.

از مصدومیت اخیرت بگو.........

کشاله پایم مصدوم شده . مثل مصدومیت مهدی.

ممکن است جراحی کنی؟
نه فکر نمی کنم کارم به انجاها کشیده شود.

به تغییر در زندگیت فکر کردی؟
یعنی چه؟
مثلا ازدواج؟
اوه نه(با خنده)

چرا؟
هنوز نه

هیچ زنی در زندگی زندی وجود ندارد؟
نه من تنهام هیچ زنی هم در زندگیم وجود ندارد.

چقدر با صراحت در این مورد حرف می زنی؟
در حال حاضر به فوتبال فکر می کنم و می خواهم همچنان در ان پیشرفت کنم. با این شرایط نمی توانم به ازدواج فکر کنم.

ارتباطت با بقیه بازیکنان چطور است؟
با هاشمیان و مهدی خیلی صمیمی ام اما با کریمی حتی ارتباط تلفنی هم ندارم.

دلیل خاصی دارد؟
نه اصلا علی یکی از بازیکنان ایران است.

چرا کم مصاحبه می کنی؟
دلیلش رفتار عجیب بعضی از روزنامه هاست . انها در مورد من بیشتر دروغ می نویسند.

ولی خیلی از انها زمانی که می خواستی به ایران بیایی از تو حمایت کردند..........

من هم گفتم بعضی از انها کارهای عجیب می کنند.

در مقطعی از این فصل شایعه حضور تو در یک تیم ایرانی شنیده می شد.

بله صحبت ها یی بود.

حتی می گفتند با سایپا و حتی پرسپولیس می خواهی قرارداد ببندی......

نه من هنوز در اروپا بازی می کنم.

اگر یک پیشنهاد مالی وق العاده از ایران داشته باشی چطور؟
اگر می خواستم به پول اهمیت بدهم وقتی اماراتی ها به من پیشنهاد دادند به انجا می رفتم. من می خواهم هنوز پیشرفت کنم.

چه وقت تو را در ایران می بینیم؟
مطمئن باشید روزی به ایران می ایم حتی شاید در ایران هم بازی کنم.

پس برای زندگی به ایران می ایی؟
شاید در دوران بازنشستگی.

حرف خاصی برای گفتن نداری؟
امیدوارم تیم ملی به دور دوم خام جهانی صعود کند و من هم بتوانم به انها کمک کنم.

و ارزئیت بعد از فوت کردن شمعها.

بهار که نه در واقع سنی جدید البته شاید هم بهاری تازه همان زمانی که احساس تغییر به ادم دست می دهد . هر تولدی یک تحول است و هر تحولی یک تولد دیگر است.

 

http://www.km77.com/marcas/bmw/2005/serie3/330i-p/med/10.jpgbmw 2005

رفت......

رفت دیگه. رفت...آبروم جلوی هر چی خرس و مار و سوسک و عقرب و خلاصه هر چی جک و جوونور اهلی و وحشی و جنگلی و بیابونی بود رفت...آخه آدم انقدر خنگ میشه؟

طنز

 اینم برای عشق هیکلها.

file:///C:/Documents%20and%20Settings/alireza.RAYANEH-HGJ1092.000/My%20Documents/!%20عکسهای%20بامزه%20!_files/veni10.jpgfile:///C:/Documents%20and%20Settings/alireza.RAYANEH-HGJ1092.000/My%20Documents/!%20عکسهای%20بامزه%20!_files/w06yxt.jpg

روانشناسی امضا

1- کسانی که به طرف عقربه های ساعت امضاء می کنند ،انسانهای منطقی هستند .
2- کسانی که بر عکس عقربه های ساعت امضاء می کنند ،دیر منطق را قبول می کنند و معمولاً غیر منطقی هستند .
3- کسانی که از خطوط عمودی استفاده می کنند لجاجت و پافشاری در امور دارند .
4- کسانی که از خطوط افقی استفاده می کنند انسانهای منظمی هستند .
5- کسانی که با فشارامضاء می کنند ، در کودکی سختی کشیده اند .
6- کسانی که پیچیده امضاء می کنند آدمهای شکاکی هستند .
7- کسانی که در امضای خود اسم و فامیل می نویسند خودشان را در فامیل برتر می دانند.
8- کسانی که در امضای خود فامیل می نویسند دارای منزلت هستند .
9- کسانی که اسمشان را می نویسند و روی اسمشان خط می زننداحتمالاً شخصیت خود را نشناخته اند.
10- کسانی که به حالت دایره و بیضی امضاء می کنند ، کسانی هستند که می خواهند به قله برسند

مولا علی (ع) و شیعه علی

نزاع سه مرد بر سر یک طفل

وقتی امیرالمومنین سفری به یمن داشت ، سه مرد بر سر طفلی نزاع داشتند که هر کدام آن طفل را از آن خود میداشتند چرا که بنا به رسم جاهلیت هر سه در آنی با مادر آن طفل همبستر شده بودند تا اینکه قضاوت به امام علی (ع) بردند و مولا دستور داد تا نام هر سه را بر روی کاغذ های نوشته و نزد طفل برده ، و هر کدام را که طفل بردارد آن پدر بچه باشد و چون خبر به رسول خدا رسید گفت که شکر خدا را که در میان ما اهلبیت کسی را گذارد تا سنت داود نبی را زنده میسازد .

 لقب امام صادق (ع)

 آن حضرت القاب چندى داشت که مشهورترین آنها صادق، صابر، فاضل و طاهر بود. از آنجا که وى در بیان و گفتار راستگو بود، او را صادق خواندند

حسان زکات نعمتها است و شفاعت و پا در میانی ، زکات مقام و منزلت است و بیماریها زکات بدنهاست و عفو و گذشت زکات پیروزی است. و آنچه زکاتش پرداخت گردیده تضمین شده است و از دست رفتنی نیست.

از کلمات قصار و سخنان حکمت آموز امام صادق علیه السلام
http://www.irib.ir/occasions/Imam%20sadiq/image4.jpgالسلام علیک یا اباصالح المهدی

اشهد ان علی(ع) ولی الله

http://www.imagecage.net/uploads/fae171e98b.gif

شهد ان محمد الرسول الله

یا حضرت محمد(ص)

 

ماه فرو ماند از جمال محمد    سرو نباشد به اعتدال محمد

قدر فلک را کمال و منزلتى نیست     در نظر قدر با کمال محمد

وعده دیدار هر کسى به قیامت لیله اسرى   ، شب وصال محمد

آدم و نوح و خلیل و موسى و عیسى آمده مجموع     http://www.irib.ir/occasions/paymbaran/payambar/Medina1.jpg، در ظلال محمد

عرصه گیتى مجال همت او نیست روز قیامت نگر، مجال محمد

و آن همه پیرایه بسته جنت فردوس بو که قبولش کند، بلال محمد

همچو زمین خواهد آسمان که بیفتد تا بدهد بوسه بر نعال محمد

شمس و قمر در زمین حشر نتابد پیش دو ابروى چون هلال محمد

چشم مرا، تا به خواب دید جمالش خواب نمى ‏گیرد از خیال محمد

«سعدى‏» اگر عاشقى کنى و جوانى عشق محمد بس است و آل محمد

عشق

دلم یه همزبون می خواد

 

یه یار مهربون می خواد

 

تو کوچه های بی کسی

 

نفس دوباره جون می خواد

 

کبوتر قشنگ من

 

با من دوباره حرف بزن

 

رو لحظه غصه و غم

 

رنگ محبت رو بزن

 

به من بگو که ای خدا

 

باشم تا کی از اون جدا

 

دلم می خواد سفر کنم

 

قصه تازه سر کنم

 

آره می خواد سفر کنم

 

قصه عشق و سر کنم

دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌
دوستت‌دار
م‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌
دوستت‌د
ارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌
دوست
ت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌
دوست
ت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌
دو
ستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌
دو
ستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌
دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌
دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌
دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌
دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌
دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌
دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌
دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌
دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌
دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌
دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌
دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌
دوست
ت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌
دوست
ت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌
دوست
ت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌
دوستت‌د
ارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌
دوستت‌دار
م‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌
دوستت‌دار
م‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌
دوستت‌دارم‌د
وستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌
دوستت‌دارم‌دوس
تت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌
دوستت‌دارم‌دوستت‌
دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌
دوستت‌دارم‌دوستت‌دا
رم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌
دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دو
ستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌
دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوست
ت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌
دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌د
ارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌
دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌د
وستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌
دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دا
رم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌س

 

 

توفیق دمت گرم

پیام تو را خوندم     تقدیم به بهترینمhttp://wp.li.ru/flowers/flowers_062.jpg

محبت چیست؟

از گلی پرسیدم : گفت از من زیباتر

 

از آتش پرسیدم : گفت از من سوزناک تر

 

اما می گـویم محبـت در کـلام نیسـت

 

محبـت در بیــان نیسـت

 

محبت چیزدیگری است

 

با احساس بودن

 

               محبت چشمه ای است که یک قطره از آن نوشیدم و یک دریا گریستم

خواص انگور

انگور از ویتامینهای آ و ب و ث و املاح و پتاسیم و ید سرشار است.خوردن این میوه در درمان التهاب معده و روده و رٿع سوء هاضمه موثر است.انگور بسیاری از میکروبهای داخل بدن را از بین میبرد. انگور تازه و کشمش و شیره انگور برای رٿع کم خونی بسیار مناسب است.
هشدار: نوشیدن آب بعد از خوردن انگور سبب دل درد میشود. آب انگور در معده های حساس نٿخ ایجاد میکند. اٿرادی که ناراحتیهای گوارشی دارند نباید دانه های انگور و پوست ضخیم روی حبه ها را بخورند. خوردن زیاد انگور سبب بروز سنگ کلیه میشود.

جوک توپ بخون وبنویس

برای اولین بار از واژه ی یارو به جای ترک استفاده کردم. اگر نظری دارید بفرمایید

301- به یارو میگن: اگر آب نبود چی میشد؟ یارو میگه: خب هیچی ما شنا یاد نمیگرفتیم اونوقت غرق میشدیم.

302- یارو داشت فریاد میزد که سریع برای من نون بربری بیارید .  براش میارند میگن: خب بگو ببینم چی شده بود؟ یارو میگه: هیچی باب آب تو گلوم گیر کرده بود.

303- یارو به زنش میگه: برو برام یه لیوان چایی با بیسکویت بیار. زنش میگه: بیسکویت نداریم. یارو میگه: خب برو یه لیوان شیر با بیسکویت بیار. زنش میگه: گفتم که بیسکویت نداریم. یارو میگه: خب باشه بابا برو بیسکویت بیار خالی میخورم.

304- به یارو میگن چرا با جوراب خوابیدی یارو میگه: آخه دیشب با کفش خوابیدم خیلی اذیت شدم.

305-  یارو را می بینن طناب بسته به کمرش. بهش میگن چرا اینجوری کردی ؟  یارو میگه می خواهم خودکشی کنم. بهش میگن: خب چرا طناب را دور کمرت بستی؟ یارو میگه: بستم دور گردنم دیدم دارم خفه میشم بازش کردم بستم به کمرم.

با سلام

به مناسبت سال جدید در این پست ۱۰ تا جوک نوشتم. امید است که مورد پسند شما قرار گیرد.

 

291-  کرده با چتر از کوه میپرد ، چترش باز نمیشه از شلوارش استفاده میکنه.

292- ترکه میره پیش یه آخونده میگه: ببخشید میشه با کفش نماز خواند؟ آخونده میگه: نه عزیزم نمیشه . ترکه میگه: ولی من یه ساعت پیش با کفش خوندم ... شد

293- ترکه میزنه به سیم آخر برق میگیرتش.

294- ترکه با یکی دعواش میشه بعد از چقدر بحث طرف به ترکه میگه: گیر عجب خری افتادیم ترکه میگه: خودت گیر عجب خری افتادی.

295- دو تا ماشین تصادف میکنند. افسره میاد از ترکه میپرسد کی مقصره؟ ترکه میگه: من خواب بودم نفهمیدم مقصر کیه؟

 

296- ترکه میره پرچم فروشی. به یارو میگه: پرچم ایران دارید؟ یارو میگه: آره و یه دونه میاره ترکه یه ذره پرچم نگاه میکنه میگه: ببخشید رنگ دیگشو ندارید؟

297- رئیس: تو خجالت نمیکشی تو اداره جدول حل میکنی؟ کارمند: با این سر و صدای ماشینها که نمیتوانیم بخوابیم که !!!

298- یه شب ترکه میره دزدی ، صاحب خونه از خواب بیدار میشه میگه: کی او نجاست؟ ترکه میگه: هیچکس ، گربه است ، بع بع

299- ترکه بعد از چند سال خواندن درس حقوق وکیل میشه. بهش یه پرونده می دهند میگن حکم کن؟ ترکه هم بعد از یه مدت برانداز کردن میگه: گشنیزه !!!

***300*** ترکه زنگ میزنه آژانس انرژی اتمی میگه  آقای البرادعی اگر شما  دکتری پس چرا تو آژانس کار می کنی؟!

این هم جوکهای دسته اول لطفا (شما بخونید: حتما) در نظرات حداقل یک ایمیل صحیح وارد کنید.

 

261- ترکه میره نون بربری میخره از جلوی نونوایی لواشی رد میشه ، میبینه نونها دارن تو دستگاه میچرخند به یارو میگه:اقا چقدر میگیری این بربری من هم یه دور سوار شه.

 262- ترکه پسرشو میگذاره دانشکده افسری، بهش میگن: بابا اینکه درسش خوب بود، میگذاشتی دکتری، مهندسی چیزی میشد، ترکه میگه: آخه میخوام وقتی درسش تموم شد باهم کلانتری باز کنیم.

263- ترکه رفته بود دومیدانی از بغلیش میپرسه: اینا برای چی میدوند؟ یارو میگه: بزای اینکه یک نفر اول بشه! ترکه میگه: خب بقیه برای چی میدوند؟!؟

264- به ترکه میگن: از مسافرت چی آوردی؟ ترکه میگه: تشریف.

265- 3 ترکه از جلوی سینمای اردبیل رد میشه اسم فیلم را که میبینه میگه: نگاه کن این شهر یک سینما داشت که اون هم کردن خوابگاه دختران.

اخبار جهان (۴۰ سال زندان برای خطرناک ترین هکر)

فردی که به عنوان خطرناک‌‏ترین سارق داده‌‏ها (هکر،) در اروپا از آن نام برده می‌‏شود ، محاکمه خواهد شد.

به گزارش ایلنا ، خوزه مانوگل گارسیا رودریگز، که در ژوئیه سال 2005 میلادی در آرژانتین دستگیر شد، به اسپانیا بازگردانده شد تا محاکمه شود.
گراهام کلولی، مشاور ارشد فناوری، در این باره اعلام کرده است ؛ از آنجا که رودریگز به عنوان بزرگ‌‏ترین سارق داده‌‏ها در اسپانیا شناخته می‌‏شود، در صورت اثبات جرایم به 40 سال حبس محکوم خواهد شد.
به نظر بسیاری از تحلیل‌‏گران ، بسیار شگفت‌‏انگیز است که مسوولان بین‌‏المللی در قاره‌‏های مختلف برای به دام انداختن یک مجرم رایانه دست به دست هم داده‌‏اند.
رودریگز 24 ساله که هنگام سرقت اطلاعات از نام مستعار تاسمانیا استفاده می‌‏کرد، دو سال پیش متهم به سرقت اطلاعات آن‌‏لاین بانکی از قبیل کلمه‌‏های رمز ورود برای ورود به حساب‌‏های مشتریان بانک‌‏ها شده بود.
گفتنی است؛ برای رودریگز 9 حکم جلب بین‌‏المللی طی دو سال اخیر صادر شده بود که در نوع خود یک رکورد محسوب می‌‏شود.

 

DJ بگور

خوب بیدhttp://www.geocities.com/ende_kholafa2/barare2.jpg

دوستت دام دیوونه

آمدی چه زیبا ! گفتم دوستت دارم ، چه صادقانه ! پذیرفتی چه فریبانه ! آغوشم برایت باز شد ، چه ابلهانه ! با تو خوش بودم ، چه کودکانه ! همه چیزم شدی ، چه زود ! به خاطر یک کلمه مرا ترک کردی ، چه ناجوانمردانه ! نیازمندت شدم ، چه حقیرانه ! واژه‌ی قریب خداحافظ به میان آمد ، چه بی رحمانه ! و من سوختم ، چه عاشقانه ! ولی ...هنوزم دوستت دارم غریبه !!!
http://www.irfurniture.com/gcards/flower/KS16796.jpg